Projekat „Marija“ koji je razvila United Media našao se među sedam finalista Digital Drama Pitch 2024, u organizaciji prestižne međunarodne kompanije C21.
Digital Drama Pitch 2024 nastao je nakon što je stigao veliki broj prijava na Content London Drama Series Pitch 2023. Od ukupno 150 prijava iz 37 zemalaja, njih 10 je selektovano za London Pitch a sedam je izabrano za Digital Drama Pitch 2024. Projekti koji su se našli u finalu stižu iz Australije, Finske, Gruzije, Libana, Islanda, Srbije i Bugarske. Pobednik će biti proglašen u martu.
PROČITAJTE: Pogledajte prvi trejler serije “VREME SMRTI”
Serija „Marija“ nastala je po istinitoj priči Marije Lukić. Mlada Marija, srećno udata mlada žena sa dva mala sina bori se da pronađe posao u malom gradu u Srbiji. Kada se konačno zaposli u opštini Brus zahvaljujući Milanu, školskom drugu jenog oca, pomisli da joj se sreća preokrenula. Međutim, njen svet se sruši kada Milan, gradonačelnik i njen šef, počne seksualno da je uznemirava i preti da će uništiti nju i njenu porodicu ako progovori.
„Verujemo da se priče poput Marijine dešavaju svuda, ali često prođu neprimećeno. Ona je pokazala neverovatnu snagu suočavajući se sa nasiljem u maloj sredini u kojoj živi i već je postala inspiracija mnogim ženama koje su upoznate sa njenom pričom. Uvereni smo da će ona inspirisati mnoge druge koji budu pratili seriju. Iskreno verujemo u njen uspeh“, istakla je Tatjana Pavlović, direktorka prodaje originalnog sadržaja i koprodukcije u kompaniji United Media, koja je producent serije.
PROČITAJTE: Serija “Sablja” odložena do daljeg, EVO i zašto!
Kreator serije i scenaristkinja, Heidi Baletić, kaže: „Pošto je Marijina priča već bila poznata iz medija, želela sam da pronađem svež i uzbudljiv način da je ispričam. Zato je svaka epizoda ispričana iz perspektive drugog lika – prva epizoda iz ugla gradonačelnika, zatim iz ugla Marijinog supruga, potom novinarke koja je pomogla da se priča osvetli i podržala Mariju tokom suđenja. Poslednja epizoda je ispričana iz Marijinog ugla“.
Kompanija United Media u svom katalogu originalne produkcije već ima 40 projekata – filmova i serija koje su prodate u više od 30 zemalja sveta.
Projekat „Marija“ predstavlja našu posvećenost produkciji visokokvalitetnog sadržaja koji odgovara ukusu publike širom sveta.
Foto: United Media
Pratite nas i na društvenim mrežama – Facebook, Twitter, Instagram, Youtube.