Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views : Ad Clicks :Ad Views :
img

Recenzija serije The Royals (2015)

/
/
/

Obzirom na to da sam vam dugo obećavao recenziju za seriju „The Royals“, napokon je došlo vreme da je dobijete!

Sad, moram da objasnim zašto mi je trebalo ovoliko vremena. Naime, iako obožavam Britance i njihov akcenat, imam problem da ih u potpunosti razumem i zato sam čekao da neko prevede seriju. Međutim, kako se to još, iz meni nepoznatog razloga, ne dešava, odlučio sam zarad vas, a i sebe, da seriju pogledam. I mogu vam reći da nije toliko teško razumeti ih koliko sam mislio da će biti. Tako da, ako znate engleski, neće vam biti problem da gledate ovu seriju bez prevoda.

rs_560x315-150115114708-1024.The-Royals-Preview.jl.011515-6

Što se tiče činjenica koje vam uvek dajem pre nego što vam kažem svoje mišljenje i zašto bi trebalo da gledate određenu seriju, evo ih:

Serija se emituje od 15. marta na kanalu E! i ovo je njihova prva skriptovana serija. Obzirom na to da su pretpostavili da će serija biti hit, pogotovo pred mlađom publikom, E! je obnovio seriju za drugu sezonu čak dva meseca pre same premijere! Prva sezona će imati ukupno 10 epizoda.

Što se tiče same radnje serije, pomislili bi da je tipična serija o kraljevskoj porodici, ali oni su sve, samo ne tipični. Na čelu porodice imamo kraljicu Helenu, koja se trudi da drži sve pod kontrolom, ali joj to baš i ne ide od ruke, zahvaljujući njenom sinu, princu Lijamu, i ćerki, princezi Elenori. Mada, obzirom na to, da nakon nemilog događaja koji se desio u prvoj epizodi, njen muž, kralj Sajmon, želi da „ukine“ monarhiju, može se reći da kraljica Helena ima pune ruke posla.

Što se tiče glavnog cast-a serije, imamo sledeće glumce:

Vincent Regan kao Kralj Sajmon

Elizabeth Hurley kao Kraljica Helena, supruga kralja Sajmona

William Moseley kao Princ Lijam, sin kraljice Helene i kralja Sajmona i naslednik trona

Alexandra Park kao Princeza Elenora, ćerka kraljice Helene i kralja Sajmona i sestra bliznakinja princa Lijama

Merritt Patterson kao Ofelija Prajs, ćerka šefa kraljevskog obezbeđenja i simpatija princa Lijama

Oliver Milburn kao Ted Prajs, šef kraljevskog obezbeđenja i Ofelijin otac

Jake Maskall kao Princ Sajrus Henstridž, Vojvoda od Jorka i brat kralja Sajmona

Tom Austen kao Džasper, telohranitelj princeze Elenore

The-Royals-cast-the-royals-38367344-544-306

Naravno, tu su i drugi glumci, koji se pojavljuju s vremena na vreme i koji dopunjavaju priču svojim ulogama.

Što se tiče sličnosti između ove izmišljene kraljevske porodice i stvarne kraljevske porodice, teško da bi ko zapravo znao ima li ih, obzirom na to da se stvarna kraljevska porodica dobro predstavlja u javnosti, a ne znamo šta se dešava iza zatvorenih vrata, dok ovde imamo prilike da vidimo porodicu i u javnosti i iza zatvorenih vrata. Elizabet Harli je izjavila da nema sličnosti između kraljice Elizabete i nje, i da, da je princeza Dajana živa i postala kraljica, verovatno bi bilo sličnosti između njih. Takođe je izjavila da u njenoj ulozi Kraljice Helene ima malo i Kruele De Vil, popularne zloće iz Diznijeve priče „101 Dalmatinac“.

Vilijam Mozli, sa druge strane, koji tumači ulogu princa Lijama, tvrdi da ima malo sličnosti između princa Harija i njega, sa čim se ja, moram priznati, slažem, a zašto je to tako, saznaćete ako pogledate seriju.

Zašto vam preporučujem da pogledate seriju? Ako ste fan kraljevske porodice i volite sve to što njih okružuje, da se tako izrazim, onda ćete voleti ovu seriju. Ono što se meni sviđa je to što je serija atipična, u smislu da smo navikli na filmove koji predstavljaju kraljevsku porodicu, kao i knjige koje o njima pišu, a ovde ćete videti sve, samo ne to. Drama koja se odigrava iza zatvorenih vrata Bakingemske palate je meni izuzetno zanimljiva i jedva čekam da vidim kako će se dalje odvijati radnja i šta će se dešavati. Serija ima moderan pogleda na kraljevsku porodicu, ne drži se previše tradicije iako se sa druge strane trude da je održe. Naravno, ako ništa drugo, vredi pogledati seriju bar zbog prelepih glumica i glumaca, na prvom mestu naravno Elizabet Harli. Mnogi kritičari su seriju okarakterisali kao najgoru seriju u istoriji, ali dobro, kritičari su tu da bi kritikovali, mada, svi smo videli šta se desilo sa serijom Game of Thrones, kada je očigledno jedan od tih kritičara izbacio četiri nove epizode serije online, tako da su njihovo mišljenje i kredibilitet diskutabilni. A i znate kako se kaže, o ukusima ne treba raspravljati, tako da vam ja preporučujem da pogledate seriju (u trenutku pisanja ovog teksta emitovano je 5 epizoda) pa da sami odlučite.

Autor: Nemanja Vujčić

Izvor: The Royals (review)

• Facebook